Pogawdki
Data Temat
2014-04-11 06:31 dlugo to trwa??
2014-04-11 05:41 Fakt ze dzieki tabeltkom, nie balam sie operacji.
2014-04-11 04:42 A masażu gwarantowanego przy strzyżeniu nie było
2014-04-11 03:43 cicha - pewnie że pojedz gdzieś tylko z mężem,jeśli tyl
2014-04-11 02:39 40, to samo, 42, to samo...
2014-04-11 01:40 Jak sie w ogole tam czujesz?
2014-04-11 00:20 ja chyba wole krócej
2014-04-10 22:52 Myślę, że nie będzie też oglądać akt, ale pewny nie j
2014-04-10 21:39 nucccccciaa
2014-04-10 20:05 Dieta proteinowa dr Dukana, Dieta 1000 kalorii ,Dieta 1200 k
2014-04-10 18:51 Co studiujecie i czy macie kontakt z innymi Polakami?
2014-04-10 17:48 wiec wiecej ...
2014-04-10 16:55 bo nadzerka to chyba raczej nie...
2014-04-10 15:54 co myslisz o ars medica w krakowie?
2014-04-10 15:07 a dobra mam;p
2014-04-10 13:35 Boję sie o skórę.
2014-04-10 12:47 byłaaam na takim zabiegu kupiłam jakąś zniżkę no i p
2014-04-10 11:59 Będe zdawała relacje i czekam na wasze dalsze spostrzeżni
2014-04-10 11:06 wyproznila sie przed wejsciem na porodowke,nie rodzila wcale
2014-04-10 10:19 Niech ten topik pozostanie , a nie tak jak inne zniknie w sz
2014-04-10 09:28 Z doświadczenia powiem, że poduszeczka pod biodrami dosło
2014-04-10 08:36 Otóż to jest dobre dla kiepskich salonow gdzie fryzjerki s
2014-04-10 07:32 nie ma za co Belllea ciesze sie ze mogłam Ci pomoc Teraz n
2014-04-10 06:35 Nienawidzę swoich włosów!
2014-04-10 05:25 Dzięki temu można uniknąć wyglądu typu - na górze blon
2014-04-09 18:18 Bylam w tym salonie na Mlynskiej kilka miesiecy temu.Wyszlam
2014-04-09 17:32 Moja poprzednia stomatolog proponowała mi licówkę kompozy
2014-04-09 16:46 Jak chcecie cos jeszcze wiedziec piszcie postaram sie odpowi
2014-04-09 15:56 Bardzo proszę o odpowiedź
2014-04-09 15:07 Oczy potrafią powiedzieć więcej niż słowa
2014-04-09 14:18 Znajdziesz dział dla siebie!
2014-04-09 13:29 nie jedz też za mało, bo anemii się nabawisz jeśli bedzi
2014-04-09 06:46 Chodzi o to, by nie podejmowac takich decyzji na zywiol.
2014-04-09 06:00 Hej!
2014-04-09 05:13 na koniec dobierze ladna fryzure.
2014-04-09 04:32 Mi jakiś czas temu zaczęły wypadać włosy.
2014-04-09 03:50 opowiem Wam moja historyjke Londyn 2005
2014-04-09 03:07 plan wykonany:
2014-04-09 02:25 Karczochy
2014-04-09 01:43 liczba ta dzieli sie przez 4,10,2 ,5
2014-04-09 01:03 Z tymi wypiekami mam identycznie!
2014-04-09 00:21 Nie jestem wszystko wiedząca,poleciłam Pani ...comożemido
2014-04-08 23:40 ale wyslal mnie zaraz do dermatologa i kobieta mi powiedzial
2014-04-08 22:57 Witaj Hana
2014-04-08 22:16 nie krzyżować rąk ani nóg, nie odchylać się do tyłu,
2014-04-08 21:31 Nie wierzylam moim oczom.
2014-04-08 20:37 A jak jest u Ciebie?
2014-04-08 19:53 Witam, ja również mam taki problem, że efektu zabiegu nie
2014-04-08 18:48 Obydwie mamy sesje
2014-04-08 17:44 Jeśli chodzi to polecam na Krolewskiej chyba ?
2014-04-08 16:54 Ciągle alkohol, papierosy w niezliczonych ilościach, a do
2014-04-08 16:00 Anita De Witt, zalozycielka organizacji Stoploverboys.NU twi
2014-04-08 15:16 Dlatego chętnie dowiedziałabym się od \stosowaczy\ co w t
2014-04-08 14:37 14 grudnia 1973 w Wolborzu, zm.
2014-04-08 13:52 a kto to jest na tym zdjéciu, bo kaski raczej nie przypomin
2014-04-08 13:07 pazurki zelowe i akrylowe nie niszcza plytki, o ile sa prawi
2014-04-08 11:14 Ciesze sie ze zastalam Was wszystkie po powrocie I ile now
2014-04-08 07:09 ale z drugiej chciałabym zeby juz był miesiąc i chociaż
2014-04-08 03:15 Na siłownie musiałam dojeżdzać 10 km, a basenik mam pod
2014-04-07 23:10 A ja slyszalam, ze do 4 zakupionych piw Namyslow dodaja kuf
2014-04-07 19:10 idę do Żarka.
2014-04-07 07:19 Gościu najlepiej zadzwonic do szpitala w którym masz mieć
2014-04-07 03:31 u pani Bożenki rewelacja nigdy nie byłam taka piękna
2014-04-06 23:41 nie piszcie takich glupot, ze jakie wy jestescie biedne, bo
2014-04-06 19:46 Naprawdę nie trzeba się bac.
2014-04-06 15:19 Autorka sama podkreslila ze nie lubi sztywniactwa, wiec odro
2014-04-06 11:58 Czesc z nich nigdy nie wróci do Holandii, poniewaz zostaly
2014-04-06 08:15 Myślę, że każda reklama jest warta uwagi.
2014-04-06 04:37 jeśli chcesz sprawdzic swoich znajomych czy naprawdę myśl
2014-04-06 01:02 a przynajmniej mam taka nadzieje
2014-04-05 21:38 i jest po zawale oraz moja mama 75/165cm...
2014-04-05 18:10 skoro nie mozesz sie wyprowadzic to przynajmniej odetnij sie
2014-04-05 12:05 Aha muszę nadmienić że przed wyjściem weszłam na wagę
2014-04-05 09:35 Polecam Magdę, fachowo strzyże włosy, dokładna, dobrze d
2014-04-05 06:16 Jeszcze nie wrocilyscie???
2014-04-05 03:13 50% przypadków.
2014-04-05 00:12 magdanemail-stanz a@yahoo.com
2014-04-04 21:31 Jezli chodzi o bol podczas glodowki to ja jednej nocy sie ob
2014-04-04 19:02 A skąd moje pytanie, piszesz że masz dziecko, a ja nie mog
2014-04-04 16:12 Co jakiś czas zmieniam szampony (bo podobno tak trzeba), db
2014-04-04 13:26 Ktosiek....a jacy są?
2014-04-04 10:02 Ale nie wiem czy to tak ma być i to normalne, czy już mi s
2014-04-04 06:25 oby to nie to...
2014-04-04 01:41 dzięki za słowa otuchy.
2014-04-03 20:47 Przeczytałam wypowiedź jakiejś dziewczyny, która powiedz
2014-03-27 11:53 Polecam Pure Diamond na Krowoderskich Zuchów, salon naprawd
2014-03-27 11:15 Trzepotała tymi frędzlami i kuperkiem jak kura która się
2014-03-27 10:45 Pani Ania poradziła sobie znakomicie ( wizyta wczoraj), ze
2014-03-27 10:16 czy lekarz w czasie badanie usg jest w stanie stwierdzić cz
2014-03-27 09:47 To że dziecko jest zaszczepione to znaczy że nie zachoruje
2014-03-27 09:12 Lekarz zdiagnozował zapalenie wyrostka robaczkowego, ale po
2014-03-27 08:43 Słyszę tylko coś w rodzaju:
2014-03-27 08:14 i dał mi skierowanie na badania.
2014-03-27 07:46 Nawet na wf ćwiczyć normalnie nie mogę bo zaraz sie dusze
2014-03-27 07:18 ostatnio wybierałam się do pracy (więc poranne posiedzeni
2014-03-27 06:21 mama_ ,kasiulkaaa i inne mamuśki co tam u was?
2014-03-27 05:54 Nie jedz na siłę
2014-03-27 05:22 Cześć Dziewczynki!
2014-03-27 04:54 P.S.
2014-03-27 04:22 Aniu, a Ty jaka chcesz usunac blizne i z ktorej czesci ciala
2014-03-27 03:51 Ilość zatem skutków ubocznych które można zauważyć pr
2014-03-27 03:23 Najgorsze jest to, ze ja powoli zaczynam gubic siły.
2014-03-26 02:52 Don't hang around and let your problems surround you
2014-03-26 02:20 i wypić tyle szklanek mleka ile zechcesz.
2014-03-26 01:47 Czesc FeBe!
2014-03-26 01:15 Prawie sie poplakal Nie mialam sumienia naciskac i stwierd
2014-03-26 00:43 Zero kasy, masę wytycznych, instrukcji.
2014-03-26 00:12 a wygląd biustu można poprawić przez dobry biustonosz,cud
2014-03-25 23:42 Najlepiej byłoby udać sie do chirurga, który wykonywał t
2014-03-25 23:11 Każdy lekarz mówi co innego i już nie wiem kogo suchać.
2014-03-25 22:40 mam brac po 1 tabletce dziennie tego i tego.
2014-03-25 22:10 Co do zasłoniętych twarzy Turczynek w długich ciemnych sz
2014-03-25 21:41 wlewam ten mix do cieplej wody a nastepnie za pomocą satej
2014-03-25 21:11 uznanie małżeństwa za nieważne powoduje, że iż oboje m
2014-03-25 20:41 Nie wolno jeść żadnych owoców!
2014-03-25 20:10 Tu nie ma żadnego ryzyka!
2014-03-25 19:42 NIesamowite- po loveli - mleczku plama z gencjany znikneła
2014-03-25 19:12 Jak Ci poszlo w pierwszym dniu ;>
2014-03-25 18:43 Wchodźcie i Prosze Komentujcie
2014-03-25 18:13 Może dlatego że nie miałam ani nad..
2014-03-25 17:45 I nic!!
2014-03-25 17:15 Czy wszyscy wyjezdzaja tylko do pracy?
2014-03-25 16:43 Leciały garście i całe grzebienie.
2014-03-25 16:13 Pozatym Edyta ma jeden z najlepszych głosów swiata.
2014-03-25 15:40 To nie jest dretwienie w nocy.
2014-03-25 15:08 Słodki ten pan w Rozmowach w Toku,prawda?
2014-03-25 14:29 Hej przyszłe mamusie
2014-03-25 13:47 No co, starsi panowie tańczą, to taka zasuszona babeczka t
2014-03-25 13:08 wszedzie mozna ich znalezc I nie wszyscy Polacy za granica
2014-03-25 12:29 Czytałam wasze opisy i zgadzam się że są minusy dużego
2014-03-25 11:11 Pozdrawiam wszystkich.
2014-03-25 10:32 Oj, jak się boję !
2014-03-25 09:46 dla mnie to anioł nie człowiek, nie wiem czy ja bym miała
2014-03-25 09:08 najsmieszniejsze jest ze ja wiem dokladnie co zrobic zeby wr
2014-03-25 08:30 przez ok 2,5 m-ca miałam odruch opuszczania głowy przy prz
2014-03-25 07:52 Postanowiłam cały kwiecien się odchudzać.
2014-03-25 07:13 niestety od wczoraj widzę znacznie pogorszenie stanu skóry
2014-03-25 06:35 łodzkiego, jeżeli chcielibyście namiary na dobrego specja
2014-03-25 05:55 czesc Aga,ja ciagne tylko na zupce,witaminach i 1 jablku dzi
2014-03-25 05:11 Bo ja liczę do 10, łapię oddech i jadę kolejne powtórze
2014-03-25 04:33 Witam.
2014-03-25 03:54 jak lubisz,to chodz...
2014-03-25 03:16 no dzieki...wobec tego nie boje sie...i dla takiego wygladu.
2014-03-25 02:38 Zobaczymy, jak będzie...
2014-03-25 02:01 Powiem wprost, nawet k.....
2014-03-25 01:21 szczepień mam wrażenie, że piszą sami przedstawiciele fi
2014-03-25 00:40 Zęby - fluor = pasuje to tak do siebie jak Twarz do Buta
2014-03-25 00:00 ciepła woda potrafi ukoić ból moze nie w 100% ale jednak.
2014-03-24 23:16 Ja tez W cenie plastyki brzucha u nas tam bede miala nie j
2014-03-24 22:37 Teraz zaserwowałam sobie małą kawkę żeby jakoś powróc
2014-03-24 21:57 czyli od razu wiadomo ze Panie mają problem z psychiką a n
2014-03-24 21:17 A ja polecam ci stare dobre hula hop- skakać nie musisz, ko
2014-03-24 20:35 To namiar na najlepszą książkę w wersji elektronicznej,
2014-03-24 19:49 w Kanadzie a nie w Canadzie jak juz cos pisz po prawie szcze
2014-03-24 19:08 To z tej samej beczki łobuzy .
2014-03-24 18:25 Polecaja jedynie pozycje klęku podpartego.
2014-03-24 17:44 Teraz na meridii chudnę pięknie.
2014-03-24 17:04 w tamtym roku wrastal mi paznokiec..
2014-03-24 16:25 Pamiętajcie, że woda nie może mieć więcej niż 43oC, za
2014-03-24 15:44 eurytmics -here comes the rain again
2014-03-24 15:04 Jopek ma Franka i Stasia
2014-03-24 14:25 Polecam wszystkim!
2014-03-24 13:46 Kruszwickiej 8A.
2014-03-24 13:06 i czy dziecku cos grozi??
2014-03-24 12:21 no ale ile...
2014-03-24 11:42 teraz!!!!
2014-03-24 11:03 Nie należy takiej skóry opalać, gdyż pojawią się trwa
2014-03-24 10:20 -jakie sa moje slbe i mocno strony
2014-03-24 09:40 na zmiane pogody ciut swedzi tylko w srodku jeszcze czasem z
2014-03-24 08:57 a nawet jak się oglądam, to tak szybko i nie patrzę na tw
2014-03-24 08:19 z czasem doszlo mrowienie- pewnie pochewki zaczely uciskac n
2014-03-24 07:39 ile to kosztue?
2014-03-24 07:00 i pisze to 100% facet.
2014-03-24 06:12 Stanęło na Gabrieli Adzie.
2014-03-24 05:33 dostosuj wielkość porcji do apetytu.
2014-03-24 04:55 biust nadal jest ogromny...
2014-03-24 04:16 Wczesniej pracowała w Berendowicz&Kublin.
2014-03-24 03:30 mylips - daj sobie tydzień - kwas musi się ładnie ułoży
2014-03-24 02:51 A tak wogóle gratuluję, że udało Wam się dojść już t
2014-03-24 02:14 6155
2014-03-24 01:38 Jola67
2014-03-24 01:01 Cały problem wynika z nieprawidłowego kształtu oraz złeg
2014-03-24 00:23 AWIDNOŚĆ WYSOKA
2014-03-23 23:43 z jaką intensywnością i jak długo) może mi ktoś poradz
2014-03-23 23:05 Wiem gdzie w Wawie podejmują się dekoloryzacji, efekt wych
2014-03-23 22:27 druga ogladalam ale nie umywa sie nawet do pierwszej ....
2014-03-23 21:47 Flegma ze mnie nie schodzi, chociaz mialam problemy z zatoka
2014-03-23 21:06 Jelito grube jest dla nas jak doniczka dla roslin, a strawio
2014-03-23 20:24 Następna wizyta za tydzień:
2014-03-23 19:40 czy zesol ciesni nadgarstka mozna zdiagnozowac przez badanie
2014-03-23 19:00 Nie sa nowoscia ani zaskoczeniem obrazki takie jak podroz po
2014-03-23 18:19 Kiedy rozliczasz się na tabele-kalorii.pl łatwiej jest doj
2014-03-23 17:37 Wcale nieprawda że ma się do trzech goić jak to większo
2014-03-23 16:55 A u niej w rodzinnym domu tez nie bardzo bo mam mame chora
2014-03-23 14:49 dodam, że chudnięcie nie pomaga...
2014-03-23 14:08 Gratuluje dziewczyny tak znakomitego przygotowania do glodow
2014-03-23 13:26 I jeszcze dwa cytaciki do kolekcji jojo
2014-03-23 12:42 aaa polecam szpital na Lindleya w Warszawie, który wybrała
2014-03-23 12:01 witam rowniez jestem zainteresowana tematem komisu bylabym w
2014-03-23 11:20 Bałtyckiej).