Forum city nic Forums Strona G│ˇwna

FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj
 
Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum city nic Forums Strona G│ˇwna » Pogawŕdki
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:25, 04 Kwi 2014

Zawsze byłam 100% zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile kosztuje skaling, piaskowanie i fluoryzacja?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdro i buziaki [link widoczny dla zalogowanych] Napewno i tak jest wodzony na pokuszenie, ale ma ┼╝on─Ö, kt├│r─ů kocha i wierz─Ö, ze nigdy jej nie zdradzi.
Pink Floyd - Money, Wish you were here, Hey you teraz lece do domu... ja co prawda we Wloszech nie mieszkam ale wiem cos o tym bo takze zyje na emigracji. Chc─Ö rownie┼╝ dodac ze nie mam chlopaka i nie spi─Ö z nikim wiec do niczego wiecej mi si─Ö sa potrzebne . poprawi┼éa mi si─Ö cera S─ůdzi┼éam, ┼╝e b─Ödzie tragicznie jak zaniecham maseczek na tak d┼éugi okres czasu a tu coraz lepiej. [link widoczny dla zalogowanych]
ps wszystkie moje przyjaciolki brunetki je maja. chodzi mi o temp. Przyznam szczerze, mimo tego wszystkiego, wi─Öcej moich klientek woli ┼╝el. Dzi─Ökuj─Ö ┼╝e mog┼éam wam si─Ö zwierzy─ç, mam nadziej─Ö ┼╝e wszyscy damy sobie rad─Ö. nie mam poj─Öcia co z tym zrobi─ç.. [link widoczny dla zalogowanych] Nawet je┼Ťli od niego teraz odejdziesz to nie masz pewno┼Ťci ┼╝e b─Ödzie dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja r├│wnie┼╝ marz─Ö o powi─Ökszniu ust .
[link widoczny dla zalogowanych]
Podam nr tel, bo warto wcze┼Ťniej zadz i si─Ö zapisa─ç, 032 7245027, ew kom├│rka do fryzjera Daniela 604 731454.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zazdroszcz─Ö Ci typu gruszki! [link widoczny dla zalogowanych] czyli
no i teraz bede probowac 2. Moje pytanie: ja ostatnia wizyte mialam w lutym wiecj czeka sie 10 miesiecy panstwowo.prywatnie moglam miec wczesniej w innej klinice 2 miesiace sie czeka ale chyba cos kolo 8 tys. Cho─ç na moje, to z tego co s┼éysz─Ö, to i tak wszyscy wiedz─ů - w┼é─ůcznie z zainteresowanym Wiesz, te ma┼Ťlane oczka Cudnie jednak wspominam sama ten czas nastoletnich zakocha┼ä i dlatego sekunduj─Ö. Wiesz co,nie mam poj─Öcia tez mnie to zastanawia...hmmm... [link widoczny dla zalogowanych]
zawsze pozytywne opinie, mo┼╝e pisz─ů w┼éa┼Ťciciele. Ja osobi┼Ťcie nie polecam zakupu maskar. Do Misia Bela... NORMALNA dziewczyna nie za┼éozy┼éaby tak debilnego topiku. moja mama hodowa┼éa kiedy┼Ť to bia┼ée ┼Ťwi┼ästwo Polecem ten zesp├│┼éwww.trio-band.pl Grali u mnie na weselu w┼éa┼Ťciwie ju┼╝ nie jako trio ale kwartet. Nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o i to jest pomysł...
[link widoczny dla zalogowanych]
kukuryku ODEZWIJ SI─ś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy mo┼╝na od razu po wyci─Öciu i za┼éo┼╝eniu szw├│w chodzi─ç czy trzeba ca┼éy czas le┼╝e─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymajcie si─Ö dziewczyny!!! [link widoczny dla zalogowanych] P├│┼║niej piel─Ögniarka podwioz┼éa mnie pod sam─ů sal─Ö a dalej sama przesz┼éam na ni─ů i po┼éo┼╝y┼éam si─Ö na st├│┼é operacyjny.
Ja malowa┼éam , uzywa┼éam od┼╝ywki jako podk┼éadu pod lakier troszk─Ö zmatowia┼é ale i tak na wierzch k┼éad─Ö nab┼éyszczasz z filtrem uv naprawde pomog┼éa mi ta odzywka 4. Witam wszystkich serdecznie,czyta┼éam pare pocz─ůtkowych w─ůtk├│w tego forum jednak nie doczyta┼éam do ko┼äca... Ju┼╝ nic nie rozumiem... a w burdelu te┼╝ jest wszystko w jednym kolorze. [link widoczny dla zalogowanych]
Europa da sie lubic na TVP2). Mam pytanko do Gruba... do kaxil jest to dla mnie bardzo wa┼╝ne ┼╝eby wiedzie─ç, bo je┼Ťli zrobi─Ö z┼ée to b─Öd─ů odpada─ç albo sie po┼éami─ů... [link widoczny dla zalogowanych] Zgodna jest opinia wybitnych autorytet├│w medycyny holistycznej z ca┼éego ┼Ťwiata, ┼╝e zdecydowana wi─Ökszo┼Ť─ç chor├│b ma sw├│j pocz─ůtek w jelitach, kt├│re w wyniku zaburze┼ä trawiennych, zawieraj─ů substancje i mikroorganizmy szkodliwe przedostaj─ůce si─Ö do wn─Ötrza cia┼éa. bylam w Niemczech dwa razy, mieszkalam w rodzinie Niemieckiej, a ze po niemiecku nic to rozmawialm z nimi po angielsku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Heyaaa konspiracja
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝na by┼éo go ogl─ůda─ç dzi─Öki temu w wielu reklamach telewizyjnych, a tak┼╝e w kampaniach projektant├│w mody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat

pakito - living on video [link widoczny dla zalogowanych] Wszelkie sprawy wykraczaj─ůce poza rutyn─Ö przerastaj─ů tego pana.
The doors - Light my fire mi tez jest was zal dziewczynki ale g┼éowa do g├ôry damy rad─Ö─Ö ja mam na uszch jak wczesniej pisa┼éam nie mog─Ö─Ö nawet sobie na krociutko obciac w┼éosy, poniewaz bedzie zaraz widac te moje bli┼║niowce ale zyj─Ö dalej mam nadzieje ze znajde jakiegos specjaliste ktory mi to usunie Zastan├│wcie si─Ö trzy razy, nim g┼éupio post─ůpicie ! zaopiekuj si─Ö mn─ů, kochaj mnie z matczyna delikatno┼Ťci─ů i czu┼éo┼Ťci─ů, obdarz mnie subteln─ů pieszczot─ů, pozw├│l mi by─ç dzieckiem i skupi─ç si─Ö wy┼é─ůcznie na sobie i swoich potrzebach. Rodzina pyta go o rozne rzeczy, mowi o watpliwosciach, o trudnosciach, ale nie ma czegos takiego ze on zrezygnuje ze mnie jesli jego rodzina bedzie tego chciala. [link widoczny dla zalogowanych]
ble.. Ja do endokrynologa dostałam się szybko, bo przy rejestrowaniu się przez telefon skłamałam, że mój lekarz w przychodni kazał mi NATYCHMIAST się leczyć z powodu guza tarczycy.( podobno taka postawa powoduje szybszy termin u endokrynologa, na którego czeka się normalnie conajmniej pół roku). Ta ksiazka otworzy ci oczy a jak zaczniesz diete i gubic kg bedziesz sie dziwic, ze to takie proste poczatek taki sam czyli Kunming a to Kunming jest stolica prowincji Yunnan. jak mysle ze jakisi tygrzyk paskowany mnie urzarl,to asz sie tszese ze taki mi wlazl na noge,a co dopiero wsadzil mi kly w noge i jad ,mi wlal? sa nadal czerwone i twarde jakby czas stanal w miejscu. Dlatego wszystko to co zrobilam w Polsce dla Wlochow mialo bardzo male znaczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:26, 04 Kwi 2014

Prosz─Ö dorad┼║cie co robi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiadomo to sie dopiero szystko goi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Robi z jego nauki marketingowe haselko, tak jak zrobiono ze slynnego fragmentu wiersza ks. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi┼Ť dzie┼ä 4!
wydajny i kosztuje ok 10 z┼é, a do nabycia niemal w ka┼╝dej aptece (przy okazji ma wielorakie zastosowanie Pozdrawiam Zalowalem pozniej ze od razu nie poszedlem z tym do lekarza. Jest bardzo bardzo SUPER A ba┼éam sie bo ide w sobote na ┼Ťlub mojej kole┼╝anki. cz─Östo si─Ö to zdarza?? [link widoczny dla zalogowanych]
******************************************************** ******************** ja mam obraz mojego domku w g┼éowie mam zaplanowany kazdy metr dzia┼éki (mam fijo┼éa na punkcie kopania ,przesadzania ,grabienia uwielbiam ta robote mog┼éabym pracowa─ç w zieleni miejskiej ,roz┼éadowuje wszystkie stresy )kazdy metr domu Wynik negatywny. Co m├│wi─ů wasi lekarze? 2 zasadnicze pytania. on chce zeby ona usunela, no ale wybor nalezy do tej malej. a kt├│ry proszek jest dobry?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powszechnie uwa┼╝a si─Ö, i┼╝ g┼é├│wn─ů przyczyn─ů narastaj─ůcej z biegiem lat nadwagi, jest nadmierna konsumpcja kalorii z po┼╝ywienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťlicie troch─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ty jeste┼Ť zbyt rozedrgana, trudno Ci panowa─ç nad w┼éasnymi uczuciami. [link widoczny dla zalogowanych] Bywa ze dretwieje jeden palec i staje si─Ö on zimny ..to napewno brak kra┼╝enia ,,zaczyna sie to takim szczypaniem jakby oparzeniem w goracej wodzie .
zero obiawów, zero bóli czy napięcia... Panie Arturze Zycze panu mniej Pieniaczy i Karierowiczek a ja nie wiedzialam. To było straszne... Burdel mama preferuje kolor czerwony, różowy. [link widoczny dla zalogowanych]
Ale ju┼╝ coraz rzadziej. Moim marzeniem te┼╝ jest zostaniem fryzjerem teraz id─Ö do technikum fryzjerskiego a potem na kurs za jakie┼Ť 10 000 z┼é. To w┼é─ůsnie od niego zacz─Ö┼éa si─Ö chyba moje nerwica. Pomozcie dziewczyny!!! Przyznaj─Ö, ┼╝e na pocz─ůtku mia┼éa ku temu podstawy bo pali┼éem fajki i nie patrzy┼éem na to co jem (chocia┼╝ ostrych potraw nigdy nie jad┼éem i nie jem). Przemeczylam sie miesiac i polaz┼éam do fryzjera. wyniki mam natomiast wszystkie ok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak mowilam odrzuc blyszczace zabardzo beda sie rzucac w oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
4e7791de31e106cdf23e10bcbb999162 http://intimomaschilepigiamaseta.copdkj.org/t rust-volante/ http://canzonegigidalessiogratis.ppnxyq.org/l egislazione-donazione-usufrutto/ [url=http://ipsipilemedea.jpwypc.org/concorso-form aggio-saint-vincent/ ]http://ipsipilemedea.jpwypc.org/concorso-form aggio-saint-vincent/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] as-golfo-aranci/ [link widoczny dla zalogowanych] nstallazione-serramenti-alluminio/ http://archiviarticoli.wfdklb.org/primo-dopo- guerra-in-italia/ [url=http://scienzedellaformazionedipalermo.copdkj .org/test-navigazione-adsl-alice/ ]http://scienzedellaformazionedipalermo.copdkj .org/test-navigazione-adsl-alice/ [/url] [url]http://macchinauasateit.nxaqjj.org/test-coomb s-negativo/ [/url] [url]http://pubblitalia80.eebsig.org/ragazzino-pre sa-bocca/ [/url] http://graduatorieserviziocivilenapoli.copdkj .org/film-vera-storia-babbo-natale/ 8ea4fcdde1a965ef95e68187f350c6f6 pozdr├│wka dla wszystkich forumowicz├│w
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niekt├│rzy musz─ů bardzo ci─Ö┼╝ko i d┼éugo pracowa─ç by osi─ůgn─ů─ç cel co czasem kosztuje nas nie tylko duzo stresu ale te┼╝ b├│lu. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
King, opowiedz wiecej o tym kreceniu hula hopem. Ja tak jak wy te┼╝ chcia┼éabym by─ç mam─ů ale niestety podobnie jak wica jestem pod ma┼éym monitoringiem, trwa to juz od 4 m-cy. jestem tu dosc dlugo ale nie czuje sie jak u siebie, i chyba jeszcze troche czasu minie zanim sie przyzwyczaje do wloskiego stylu. W Lorealu te┼╝ by┼éam, w Jastrz─Öbiu, Chcia┼éam jaki┼Ť kolor, co by mi rozja┼Ťni┼é troch─Ö w┼éosy. a i za mature te┼╝ bede trzymalam kciuki [link widoczny dla zalogowanych]
Mam ca┼éa tarczyc─Ö ogromn─ů - lekarz powiedzia┼é, ┼╝e mam szyje jak polski pi┼ékarz , kt├│ry ca┼ée ┼╝ycie odbija pi┼ék─Ö g┼éow─ů. JEdnak┼╝e, jak tylko zauwa┼╝─Ö bydlaka, to los jego marny. Witajcie. maja du┼╝o promocji na gruponie wi─Öc korzystam p├│ki tak jest. to si─Ö tylko tak wydaje, ┼╝e jest ci─Ö┼╝ko ┼╝y─ç o tej zupce ale wizja przysz┼éo┼Ťci(czyli szczup┼éej sylwetki) wspomaga nas w dzia┼éaniu A co do kolczyka, to ja nie mam 100% pewno┼Ťci, ┼╝e on jest zwyk┼éy... Migotka do starszej 50.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

9.
[link widoczny dla zalogowanych]
macie kogos takiego ? chodzi mi g┼é├│wnie o dob├│r fryzury i oczywi┼Ťcie dobre ┼Ťci─Öcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

TEZ RODZE WKROTCE. [link widoczny dla zalogowanych] gorniak
Zreszta lista super bonus jest dluga i nie tylko depilator mozna kupic w tej opcji. -------> Pytanie do Myychy najlepsi fachowcy juz dawno siedza w krajach UE.Sama jestem fryzjerka i jak tak dalej bedzie z zarobkami i salony beda tak placic jak do tej pory to nie bedzie mial was kto fajnie i pozadnie zcinac.Pozdrawiam i zapraszam do siebie do siebie do Wroclawia Studio Agora Satine repair styling ( control & shine lotion) . Dla kobiet pozostaje się tylko pomalować i już pownna się poczuć wyróżniona z tłumu , [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] total pora┼╝ka , ona jest tak potwornie sztuczna i nudna w┼éosy mam tak przed ramiona lekko i wszystko by┼éoby ok gdyby one si─Ö nie puszy┼éy:/ czyta┼éam wszystkie wypowiedzi na ten temat i u┼╝ywam r├│┼╝nych od┼╝ywek, specjalnych szampon├│w, w┼éosy mam wycieniowane i dlatego nie powinny si─Ö puszczy─ç! j.) na dob─Ö w trzech dawkach podzielonych od chwili rozpoznania toksoplazmozy a┼╝ do rozwi─ůzania (niekt├│rzy zalecaj─ů 20-dniowe cykle leczenia z 20-dniow─ů przerw─ů). Ale dokladnie zapytamy kucharki jak policzyc. czuj─Ö si─Ö dziwnie, nic mnie nie boli, nie jestem g┼éodna. ja kocham Malgosie i jej styl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 10:28, 04 Kwi 2014

ale glodu nie czulam
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ,że zdarza się ze pępki się przerywaja i własnie tego się boje ze to się stanie mi. Spróbuj wydębić jednak więcej informacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Autentycznie! [link widoczny dla zalogowanych] Tez sie boje o moje malenstwo wiadomo jak kazda matka oby wszystko bylo ok
Byla ekstra miala w sobie sexapil. 1.piosenka brzmiala swietnie po angielsku ewentualnie pol-ang...4 jezyki to przesada, bo zwyczajnie zrobil sie z tego jeden wielki zlepek ┼╗ycz─Ö wszystkim kobietkom walcz─ůcym z tym ┼Ťwi┼ästwem powodzenia i samych s┼éonecznych dni z maluszkami ruletka w formie strza┼éki Opis poj─Ö─ç na stronie www: [link widoczny dla zalogowanych]
A mnie tak spieprzyli wlosy ze nikt nie chcial poprawiac po nich, a mialobyc tylko podciecie. Bardzo nie chcia┼éabym schrzani─ç sobie twarzy przez jakiego┼Ť nieudacznika. Jestem z wami ju┼╝ bez torbieli... Ja mam 22 lata i od ok 4 lat nie mia┼éam plecka na plecach Jednak na wahania mojej wagi wp┼éywa stres, kt├│ry oddzia┼éuje na m├│j apetyt. Cher - Believe / The shoop shoop song czy wy nie przesadzacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam :*
[link widoczny dla zalogowanych]
wlasnie skonczylam czytac ostatniego Harry Pottera w wersji oryginalnej,czyli w jezyku krolowej Elzbietki II i jestem bardzo zadowolona,ze jest happy end.zwlaszcza,ze rozwoj akcji wcale na taki nie wskazuje.nie myslcie sobie,ze moja znajomosc angielskiego jest nadzwyczajna,ale jezyk Harrego jest dostepny. I nic!!
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dlaczego nikt mi nie odpowiada na pytania? [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkie fajne dziewczyny z pomysłem na Siebie, kreatywne i samodzielne.
Czyta┼éam na innych forach, ┼╝e dziewczyny po braniu bromergonu po miesi─ůcu zachodzi┼éy ju┼╝ w ci─ů┼╝─Ö Dziewczyny, kt├│re znacie sie na tej sz├│stce! mieszkam w okolicach i szukam dobrej kliniki na naczynka na nogach. Ale najlepiej to zrobi─ç sobie lifting. nak┼éadacie fajne sa tak sie fajnie uk┼éadaja dobra odpisujcie mi na maila co mam zrobic zeby sie barrdziej kjreci┼éy bo ja mam takie fale ale sprezynki tez haha czekam i pozdrusie i buziolki:* [link widoczny dla zalogowanych]
Philosophia est ars vitae! a widzieliscie Beyonce bez retuszowania? Mam 176 cm wzrostu i jestem w posiadaniu coraz bardziej denerwujacych mnie wlosow. ona byla dorosla i zrobila co chciala..a rozejrzyjcie sie dookola 16-latki maja wiecej kontaktow seksualnych niz ja w swoim wieku Sos sojowy jest na liscie nie nie bo ma na jedna lyzeczke 1 gram wegli. poza tym chodzi sie z takim wielkim zelastwem na nodze. dziekuje grapka za pomoc
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aja witam z Rzymu,mieszkam tu od 10 lat nie siedze duzo na necie z braku czzasu....
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak na marginesie. A to, ┼╝e zrobi─ů cesark─Ö na odwal to nie jest nic pozytywnego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znaczn─ů poprawe przynosi r├│wnie┼╝ wstrzykiwanie kortykosteryd├│w , kt├│re redukuj─ůc stan zapalny i obrz─Öki zmniejszaj─ů tym samym ci┼Ťnienie w kanale nadgarstka. [link widoczny dla zalogowanych] TOKSOPLAZMOZA IgG wynik w surowicy-ilo┼Ťciowo
kr─Öglicka - 170cm - 53kg Studni├│wka przede mna i chce zeby ta blizna byla juz jakas w miar─Ö. Tu dobrze wida─ç r├│┼╝nic─Ö: @miranda_a o: [link widoczny dla zalogowanych]
oktavko, jak wi─Öc sama bez swego M dotrzesz do Bia┼éego? Po przeczytaniu ca┼éego forum widz─Ö kryzys w carlo biani kiedy┼Ť by┼é w intastyl o berendowiczu nie wspomne ale jak wiadomo dla ka┼╝dego co┼Ť innego trzeba spr├│bowa─ç wszystkiego jedna bedzie zadowolona tam a inna gdzie indziej wszedzie jest inaczej powodzenia Ale co tam, mam nadziej─Ö ┼╝e wszystko minie, trzeba i┼Ť─ç do przodu. na allegro i czekam na dostaw─Ö powiedzcie czy mam szans─Ö zgubi─ç na nim 40 kg?Wa┼╝─Ö 105kg przy wzro┼Ťcie 172 - w ci─ů┼╝y przyty┼éam ponad 30kg bo przele┼╝a┼éam 8miesi─Öcy - ┼éo┼╝ysko przoduj─ůce mia┼éam.Teraz m├│j synek ma ju┼╝ 7 miesi─Öcy a ja stoj─Ö w miejscu mimo diety.PBUFFALO model ELS 2602 To dieta dla os├│b z problemami kardiologicznymi, stosowana w celu szybkiego schudni─Öcia. STYLIZACJA PAZNOKCI: Do Ulla:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastanawiam si─Ö czy jutro mog─Ö ju┼╝ zrobi─ç test, kt├│ry wyjdzie wiarygodnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Szanujmy siebie nawzajem ,swoje wybory i opinie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze pisa─ç na podany e-mail : [link widoczny dla zalogowanych] pracy!!
Cze┼Ť─ç maja2204 Jakby wam to wyt┼éumaczy─ç....przed sob─ů na wysoko┼Ťci biustu z┼éaczacie r─Öce,┼éapi─ůc si─Ö za palce lub kciuk za kciuk i naci─ůgacie ka┼╝d─ů r─Ök─ů w swoj─ů stron─Ö,popuszczacie i zn├│w...kurcze ci─Ö┼╝ko to wyt┼éumaczy─ç ...jak chodzi┼éam na aerobik to tam takie ─çwiczenia by┼éy. dzie┼ä czwarty ┼╗ycz─Ö wszystkim powodzenia i wi─Öcej cierpliwo┼Ťci ode mnie Pozdrawiam!! a czy ktos bra┼é melatonin─Ö? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma to jak bajki.... ja kupi┼éam sobie p┼éyt─Ö na DVD z ─çwiczonkami !! W wi─Ökrzych miastach s─ů biura firmy Zepter wyposa┼╝one w kasy fiskalne. Niestety jestem tu sama, moi rodzice, przyjaciele zostali w Polsce i dlatego boje sie, ze nie dam sama rady nauczyc mojej malej jezyka. wczoraj robi┼éam sama ale z przykro┼Ťci─ů stwierdzam ┼╝e wysz┼éy mi troch─Ö matowe i si─Ö nie b┼éyszcza┼éy tak jak widzia┼éam na zdj─Öciach W ka┼╝dym razie nie b─ůd┼║my fanatykami - bo nikt nie mo┼╝e by─ç pewien, jaka jest prawda. i to tylko dlatego,bo jutro jad─Ö w g├│ry na tydzie┼ä - tak by┼éoby wcze┼Ťniej.Jestem ju┼╝ spokojna o sprawy cia┼éa - czas na co┼Ť dla ducha:bardzo si─Ö ciesz─Ö na sp├│┼║nione przez szpitale wakacje!Beta,role odwr├│c─ů si─Ö - Ty b─Ödziesz wcze┼Ťniej mia┼éa operacj─Ö.Wierz─Ö,┼╝e b─Ödzie wszystko dobrze,innej opcji nie ma!┼╗ycz─Ö szybkiego (w miar─Ö powrotu do zdrowia.Pozdrawiam bardzo serdecznie - dan.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin