Forum city nic Forums Strona G│ˇwna

FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Zaloguj
 
Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum city nic Forums Strona G│ˇwna » Pogawŕdki
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 11:32, 10 Kwi 2014

Jest tylko jedno ale - jestem bardo szczupła i zastanawiam się jakie skutki może u mnie spowodować głodówka.
[link widoczny dla zalogowanych]
co do wzrostu ja tak mialam zaczelamw szybko rosnac i jedna noga byla slabsza i nie nadazala- teraz jest krotsza i musze to wyrownac a przy okazji wyprostowac kolano- Ilizarovem
[link widoczny dla zalogowanych]
JAk p├│jdziecie do lekarza z ka┼╝d─ů inn─ů diet─ů to lekarz TE┼╗w wielu przypadkach WAM ZABORNI jej stosowania bo ka┼╝da dieta jest r├│wnowa┼╝na z POTRZEB─ä POZBAWIENIA NASZYCH posi┼ék├│w OKRE┼ÜLONYCH SK┼üADNIK├ôW a to oznacza POZBAWIENIE ORGANIZMU jakiego┼Ť PIERWIASTKA DZI─śKI KT├ôR
Ja jak widz─Ö paj─ůka cienkonogiego,to bior─Ö ┼éapk─Ö w chusteczk─Ö, bior─Ö go za nog─Ö i wyprowadzam na dw├│r.
[link widoczny dla zalogowanych]
Niechaj w tym czasie zapelnia sie strony Twego Clubu Poezji Wszelakiej pozdrowionka 1
[link widoczny dla zalogowanych]

Nana - Lonely [link widoczny dla zalogowanych] ..
s┼éuchaj ja nic nie m├│wi─Ö w domu, dzisiaj ma┼╝ te┼╝ przygotowa┼é obiadek jak wr├│ci┼éam z pracy, ja od jutra zaczynam. I TAK TRAFILAM DO FREESTYLE DO AGNIESZKI SKROBACZ I NIGDY, PRZENIGDY JEJ NIE ZMIENIE... Oby tylko us┼éysza┼éa dobre wie┼Ťci Chodze na bardzo intensywny kurs 1:1 z nauczycielem wloskiego. A mnie si─Ö podobaj─ů imiona w USA jest ich strasznie du┼╝o .. [link widoczny dla zalogowanych]
Co mogę zrobić zeby przywrócić im dawniejsze fale??pomocy!!!! Hej, Czytałam wasze wpisy. I am a dandy in the ghetto with a snow white smile aha HotGirl Wczoraj troszkę się zdołowałam w przymierzalniach na zakupach. I jest to tak samo groźne jak przyspieszone bicie serca które wynosi jedynie ok 4-5 uderzeń na minutę a jest przy LIDZIE obserwowanlne !!
Jego d┼éugo┼Ť─ç wynosi 1-1,8 cm (wraz z odn├│┼╝ami nawet do 8 cm).
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli tak to czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů na kontakt, moje gg 1679951, e-mail:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec mysle ze masz spory wybor wybierz cos dla siebie powodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Leczenia zaczynałam od Luteiny,

Fotografa zaintrygowaly podobno moje oczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez si─Ö staram juz d┼éuzszy czas o baby Oko┼éo 3 lat i nici.\ Czytaj─ůc r├│┼╝ne blogi dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e boli g┼é├│wnie w nocy no i przez to nie mo┼╝na spa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak mnie wywalilo na brzuchu klatce piersiowej nawet szyi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hehe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pisz─ůc o larrym ze jest praw─ů r─Öka pana g?
moj rowek troszke mnie martwi ale moze sie wyrowna jak bede masowała!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

pewnie zeby wyobrarzal sobie ta aktorke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem do końca w jaki sposób, chociaż...
Julita 38. na strazy mialo byc hehehehe pamietaj o prawidlowym oddychaniu...ja sie tu tak wymadrzam a jeszcze nie wiem jakie beda efekty moich staran;d Witam Ich podstawowym problemem jest to, ┼╝e s─ů same, albo pozostaj─ů w zwi─ůzkach, kt├│rym same nie daj─ů przysz┼éo┼Ťci i kogo┼Ť szukaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
wczoraj postanowi┼éam zacz─ů─ç diet─Ö, na razie ograniczam s┼éodycze, kt├│rych nawet sporo jad┼éam oraz nie b─Öd─Ö je┼Ť─ç po 19 w og├│le (wczoraj si─Ö uda┼éo wytrzyma─ç pij─Ö za to herbatk─Ö czerwon─ů wieczorem i tym zabijam g┼é├│d. Jesli ktos z Was ma problem prosze pisac [link widoczny dla zalogowanych] Wi─Öc one akurat chyba zas┼éuguj─ů na wzmianki w prasie, nie ?! To jest nowy Bond. Do recklesss s─ů one bardzo niebezpieczne gdy┼╝ wykrywane dopiero w p├│┼║nym stadium rozwoju nowotworu, gdzie daje on ju┼╝ przerzuty. Glosno bylo ostatnio w mediach na ten temat.
czesc, rozumiem, tw├│j problem, ale cukrzyca ma to do siebie, ┼╝e rany trudno si─Ö goj─ů i na to niiewiele mo┼╝esz poradzi─ç, ale spr├│buj peling├│w enzymatycznych, wszelkiego tupu, preparat├│w odbudowuj─ůcych struktur─Ö sk├│ry(pytaj w aptekac).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
S─ů one nastepuj─ůce:
Dziewczyny, nie robi─ůc pseudo reklamy - zapraszam do siebie
pozdrawiam, Arek!
[link widoczny dla zalogowanych]

W szpitalu przewaznie robi sie lewatywe z mydlem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Marianko,jestem jak najbardziej za,jak zdrowko pozwoli i bede sprawna to mam z powodu jaki┼Ť durnych stereotyp├│w ubiera─ç ┼╝├│┼éty i wygl─ůda─ç jak pajac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczynom z Wrocławia polecam profesjonalny, ale niedrogi Gabinet dr Kulczyckiej u której robiłam zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]
kr─Öglicka - 170cm - 53kg

mam 182 cm wzrostu i stop─Ö 41/42 /43 - pantofle (zale┼╝y od firmy). [link widoczny dla zalogowanych] Poki co jestem pozytywnie nastawiona.
Uprałam ten nieszczęsny dywan, a panowie nasypali na niego piasek... Największy zarzut: Pozdrawiam ;] mam 22 lata nie wiem co sie dzieje ale one mi tez ciagle rosna!!!! Możecie mi wytlumaczyc na czym polegała by ta metoda wypełnienia ?? [link widoczny dla zalogowanych]
nie by┼é drogi, 1400 to nie du┼╝o za taki kurs po kt├│rym ma si─Ö fach w r─Öku i umiej─Ötno┼Ťci. Pozniej przynajmniej z 2 dni wychodzenia na sokach, pozniej na warzywach i owocach. NIE MA SPOSOBU ZMNIEJSZENIA BIUSTU BEZ OPERACJI. a jak nazywal sie ten gosciu z serialu.ktory zginal na nartach??!! ze wskazaniem i┼╝ jeste┼Ť osob─ů z forum Kafeterii - 10% na pierwszy zabieg!!! Esprit - to samo - dziwne, bo inne , kupione w Niemczech, maja sie dobrze. a moze sa jakies sposoby zeby oczyscic organizm od wewnatrz (chodzi mi przede wszystkim o cere) a nie schudn─ůc??
[link widoczny dla zalogowanych]
To znaczy jaki pow├│d uniewa┼╝enia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma jakie┼Ť mi┼ée do┼Ťwiadczenia?
[link widoczny dla zalogowanych]

milej nocki
[link widoczny dla zalogowanych]
Pr├│buj─Ö z tym wlaczy─ç, ale ┼éatwo nie jest, zatem je┼Ťli kto┼Ť czego┼Ť takiego nie odczu┼é na w┼éasnej sk├│rze - prosz─Ö, aby w taki spos├│b (wy┼Ťmiewaj─ůcy) g┼éosu nie zabiera┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
za pare lat nie bedzie mi sie chcialo wyjezdzac dlatego teraz gdy jestem mloda o tym mysle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do mnie to my┼Ťl─Ö, ┼╝e staram si─Ö jak mog─Ö (pieszcz─Ö partnerk─Ö j─Özykiem, ustami, palcami, ca┼éuj─Ö, kochamy si─Ö, proponuj─Ö wiele pozycji).
dwa litry wody które wlałam w jelita schodizły ze mnie w siedmiu odcinakch czy to wszystko jest normalne?

i czy to mi przejdzie ?? [link widoczny dla zalogowanych] a znacie jakiegos niezlego ginekologa w okolicach borowskiej albo grota roweckiego?
ja ledwo mieszcze sie w 20 a gdzie 24 powtorzenia... Mieszkalam z taka parka i wiem jak to wyglada od wewnatrz. Siemanko .. Do wszystkich ─çwicz─ůcych - nie poddawa─ç si─Ö! efekt oso─ůgni─Öty zapisz sie do pani Gra┼╝yny na bemowie : [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo dobry spos├│b na powr├│t do swojego naturalnego koloru po farbowaniu. I wiecie co? O bakteriach i grzybkach te┼╝ rozmawiamy 2.makaron szpinakowy cukierkowej lalaki Barbie Czyli NIE MOIM Podobne r├│zowe ciuszki mo┼╝na kupi─ç w Polsce o ponad po┼éow─Ö taniej bo nie s─ů z metka LOPEZ Pozdrawiam i powodzenia wszystkim walczacym z fettem na brzuchu Antoninka powodzenia !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jest jej 12 mg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j Maniek robi┼é sam sobie p├│┼║n─ů kolacj─Ö.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz nastŕpny temat
Zobacz poprzedni temat
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin